Väskan är packad

och jag ligger i sängen och ska snart släcka efter denna dag som bestått av huvudvärk, öl, mys med A, frisören och packning. Mitt hår luktar gott, väskan och en påse är redo inför morgondagen. Bara kläder inför bilresan som ska väljas imornbitti men de tar ingen tid. 

En handväska och en påse och då har jag med mej, ett par skor, klänning, smycken, smink och sånt till bröllopet och så en kjol och ett linne till dagen efter när vi kommer glida omkring med familjen lite och så antar jag.

Satte ute med M förut och hon berättade lite om morgondagen. Det är tydligen ett litet bröllop för att va i Spanien bara ca 150 gäster ;P och MASSA mat. Man äter tydligen lite tapas i början, lite småplock och öl och efter det sätter man sig och äter förrätt och till huvudrätt är det en fiskrätt och en kötträtt (JA, man får båda), efterrätt och sen tårta och glass. Kommer nog inte gå därifrån hungrig iaf skulle jag inte tro. Herregud ska bli kul att se. Det är även ALLTID gratis dricka till alla på festen efter (ingen koll på hur det är i Sverige) men ingen och då menar jag verkligen INGEN blir full. I Sverige kan det lätt spåra och bli värsta partyt har jag hört. Det va lite, mer kommer på söndag eller månad när vi är hemma igen.

Satt ute med A i den skönaste solstolen jag någonsin suttit i och hon låg på mig och till slut somnade vi båda två, så mysigt :) 

Ha en bra helg för de ska jag :) För er som missat de men imorn väntar 5 timmar i bilen mot Madrid!


Kommentarer
Postat av: Ida

Vart fel länk, klicka in på min blogg så ser ni vinnarna av Veckans Blogg!

http://idahtt.blogg.se

2011-07-08 @ 23:44:08
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: Liina!

Sv; Hey! Nu är ett förslag på noter och G-klav uppe! Kommentera gärna vad du vill ha för justeringar och vad du tycker osv! ;)

2011-07-09 @ 11:24:24
URL: http://liinanonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0