Viernes, 1 de julio

Nu går vi sakta men säkert in i julimånad. Inte långt kvar tills det är julafton igen. Tänk om jag inte kommer till Sverige förrän i jul?! Då är de ca 5,5 månad kvar. hihi.

Från idag och nästa vecka har jag lite annorlunda jobbtider eftersom att rean har börjat så jobbar M andra tider. Är det rea hemma vid den här tiden också?? Känns inte som det men det är väl bara för att man inte har tänkt på det antar jag. Idag jobbar jag förmiddag och kväll, lång dag idag alltså. Men de gör inte så mkt. Får se om vi tar en sväng till stranden sedan i eftermiddag/kväll. Känns som det var ett tag sedan jag va där nu.  

Annars vet jag inte, tvättmaskinen och diskmaskinen går på högvarv här hemma idag. Ska sova skönt i nytvättade lakan idag hade jag tänkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0