2 dagar kvar!

Har precis skypeat lite med Yasse borta i Australien samtidigt som jag slängt på mig lite kläder och målat naglarna. Rött blev de denna gång. Svårt att veta vad man ska ta på sig då det är så varmt vaf man än går i men de blev en kjol och ett linne iaf. 

Tänkte ta med mej A till köpcentret en sväng innan vi ska hemåt igen och käka och hämta I för att efter de gå till stranden tror jag. Se om de fått in några nya storlekar och sånt haha ;) Alltid kul att kolla kläder! Blir säkerligen en glass på vägen hem också. 

Nu är de bara två dagar kvar idag och imorn! Imorn slutar I skolan så vi ska på skolavslutning och grejer, de ska tydligen dansa till Grease och massa har jag hört. Så näsa vecka är de jag med båda barnen hela dagarna! :) Kommer bli lite mer fart än vad jag har nu men de blir kul de med antar jag! 

Nu ska jag väcka lillen annars kommer vi aldrig komma iväg! Ha en bra dag alla! Varma kramar från Spanien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0