Det spökar hemma hos oss...

Ja, vi tror seriöst att det gör det. Ska berätta lite saker som har hänt.

En natt när vi låg och sov typ 03.00 stängdes (SATTES) musiken på datorn på på skithög volym, värsta dunka dunka. R var lite rädd för att gå ut och stänga av det men så var det iaf!

För några dagar sedan när M och jag sitter och kollar på tv i soffan början det låta som att någon byter grader (eller vad man säger) på spisen i köket, det är som ett pip vid varje 1 2 3 4 5 6 7 8 9 och de höll på några ggr och vi gick och tittade direkt och det var ingen där. (barnen sov så de var inte Ines)

Locket på papperskorgen har några ggr flugit i golvet och skärmt ihjäl oss.

Det är det jag kommer på här och nu i skrivandes stund, återkommer om jag kommer på något mer eller om det händer något mer! R tror det är Marilyn Monroe för hon står på en "extra vägg" hemma hos oss haha. 

M:s mamma har ett spöke hemma hos sig i Sverige tydligen fick jag höra för några dagar sedan och hon tror att det är hennes pappa men det är som inget alls. R hade vart inne med I och hunden och så hade de kommit någon in genom dörren, den hade öppnats och sedan hade någon gått upp för trappan, hunden hade börjat skälla och hållt på vid trappen och R hade gått och kollat men såg ingen och antog att det var A (M:s mamma). Efter ett tag kommer hon in och ropar hallå och då frågade R om de inte var hon som kom nyss för någon kom nyss in men hon bara jaha, nej de va bara mitt spöke. Då har ni träffat på honom ;)



Kommentarer
Postat av: Nora

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 07:41:39
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0