Festivalsugen till tusen

Fan jag blir ju inte lite sugen när alla säger att de ska till P&L nu eller. Fan jag vill också va där, glida omkring i gummistövlar, short och pocho (om det regnar). En öl i handen med underbara vänner. Älskar festivallivet men ist sitter jag i ett kokhett Spanien som tydligen visar över 40 grader på termometern. Får dunka musik nu och tro att jag är på festival.

Kör en slappismorgon med lek här hemma sedan drar vi nog till poolen på eftermiddagen/kvällen sedan MÅSTE jag springa ikväll också. Var över två veckor sedan nu så de suger lite! Kommer va grymt segt. Vakade kl 07 av att kl ringde idag men orkade verkligen inte gå upp så sov til halv tio ist ;)

Ha de bra på alla festivaler i sommar folk!! Njut lite av det livet åt mig också är ni snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0