Fiesta i skogen

Åh, vilken mysig dag vi hade igår. Åkte härifrån runt 13 för en kik på golfbanan som R med jobb håller på att bygga och fixa. Därefter var de fiesta time. Vi åkte upp en bit i skogen med fin utsikt över golfbanan och allt där de fanns en bar, uppdukat med tre bord och massa härligheter. Vi började med en underbart god paella och lite smått och gott till de och massa öl. Därefter hängde vi och pratade om allt möjligt. 

De va de som jobbade där med respektive som var bjudna så de va folk från Spanien, Holland och Sverige. De va väl sammanlagt 5 st som kunde prata svenska så de va lite skönt. ;) En av de är Ulla som är gift med en som jobbar här också och hon är äldre, mkt äldre, skulle typ kunna va min mormoräldre men så härlig då! Vi bestämde när vi gick därifrån att vi ska spela tennis någon dag :) Ska bli så kul! 

Till middag senare på kvällen blev de grillat lite korvar, kött och grejer, supergott de med! Drinkar, vin och öl gick ner hela kvällen, fanns det ens vatten undrade vi oss alla när vi kom hem lite innan 22.

Efter många timmar uppe i skogen utan toalett och massa dricka resulterar i kissnödig till max verkligen. Kan inte gå måste sitta stilla hela tiden och inet gå i onödan. Shit och jag som HATAR att kissa ute, gör de verkligen bara om de e panik och de blev de igår innan vi skulle åka hem va jag tvungen att sätta mig och de e så äckligt alltså men va skönt de va! 

Väl hemma var vi alla helt förstörda av trötthet, M och jag placerade oss i soffan och kollade på vår serie Gran Reserva efter de gick vi och la oss. 

När jag blev väckt i morse för ca 45 min sedan gick I inte till skolan idag för vi är alla fortfarande trötta så vi tre är hemma idag. De blir lekparken lite länge bort om några timmar då jag måste kolla busstationen och se vilken tid bussarna går och så. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0