Gilla gilla

Det blåste jäkligt mkt på stranden idag och A va lite gnällig men ingen aning om varför så efter typ två timmar gick vi hemåt igen med ett snabbt stopp i lekparken. I och jag hoppade i badkaret medan A sov en sväng. Nu håller jag på att tvätta lite innan jag ska sätta mig och lugna ner mig i soffan framför Sex and the city kanske. 

R kom hem en snabbis förut med snäckor, vin och lite smått och gott som vi ska käka ikväll när M kommer hem från jobbet. Snacka om god mat ikväll då. Älskar snäckor verkligen! så jäkla gott! Ida och jag funderade på om det fanns hemma i Sverige att köpa?? Någon som vet?? Det blir BBQ ikväll för han köpte fisk också så de blir kanoners! Hoppas vi sitter ute också, så jäkla mysigt!

Har en känsla av att denna kväll kommer bli bra! Men de va några år sedan man hade en så här lugn midsommarhelg men de ska väl funka de med antar jag! Dags att röra mig igen! Någon som gråter och är hungrig antar jag men de ska jag lösa nu tänkte jag haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0