Konstigt att va själv

Gårdagen kändes tom. Att sova inatt måste jag säga va jävligt skönt då Ida oftast alltid tar upp större delen av sängen men saknade henne iaf haha ;) Försökte fixa min kamera igår också men den vill verkligen inte så får se om de går att ta med den hem och fixa om inte synd för mej haha. Älskade den kameran ju! Vad har hänt med dej??! ;)

Nehe, nu ska jag ut på en morgonpromenad med A för hon börjar nog bli lite trött nu låter det som, hon gnäller lite väl mkt. Sedan får jag se om man kanske drar till stranden en sväng i eftermiddag kanske, kanske till och med blir ett besök i poolen, vem vet! 

I´m off! 

Det blev en promenad på en timma och de va stekvarmt såklart så när jag kom hem hade jag fått lite märken efter linnet men de försvinner snabbt. Har nyss ätit lite mat - kotletter och potatis. Riktigt gott vare! Nu ska jag se om A känner för att sova en stund. Tänkte njuta ner mig i soffan ute på terrassen och läsa min bok - Stella och Sebastian. 

Gick förbi I:s skola förut och tror de blir poolen när M kommer hem från jobbet, de vore grymt skönt iaf! Har tänkt att springa ikväll också, får se hur länge jag måste vänta innan man kan orka ge sig ut säkert till nio eller någe. De e ju lite jobbigt men så äre det. 

Eftersom att min kamera inte funkar försökte jag ta en bild på min biknin och mina rosa shorts idag med min sugiga mobilkamera när jag ändå glider omkring i dom kläderna nu. Reslutatet är ju inte att hurra för men lite iaf;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0