Löpningen tog kol på mig!

Igår sprang jag till poolen ca 40 min kl 17.30, varmast då typ 38 grader om inte mer. Herregud va jag va sleten efter det eller. Hoppade i poolen och gled omkring, imorse ringde kl lite efter åtta då var de upp käka frulle och bege sig till tennisplanen för 1,5 timmes pass med Ulla. Efter de va jag skapligt sliten ska jag säga er.

Vad har jag mer gjort idag då? Jo, legat ute i soffan och vilat/sovit. Gårdagens löpning i värmen tog verkligen kol på mig. Nublire bara löpning på morgonen eller kvällen efter detta. De andra gick precis till stranden, jag orkade inte följa med så tar på mig jobbet att göra en paj tills ikväll som vi blev så sugna på.

Det är riktigt hett här nu och inomhus går de knappt att va, vi har två rum man kan va lite i det är vardagsrummet och Ines rum. Mitt rum och köket är varmast i hela huset där kan man inte va på dagarna och knappt på nätterna heller.

Nu ska jag skala lite äpplen och fixa smuldeg för ikväll är det smulpaj och öl som står på schemat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0