Lunes

Jag har hållt i gång hela morgonen med städning och plockning och nu är det klart och kl är redan halv tolv. Oj oj! A sover så nu ska jag passa på att duscha också innan hon vaknar och ska ha mat. De har bara blivit så att jag infört städ och tvättdag på måndagar då det är väldigt skitigt efter helgen och så! Passar utmärkt tar ju ingen tid att städa igenom ytan här inte. Har bara föräldrarnas rum och badrum kvar men kan inte gå in där nu när A sover ifall hon skulle vakna. Men de går fort så de tar ag när hon är uppe!

Sliten när jag vaknade i morse det är nog efter all sol som jag fått i helgen, men idag är det lagom väder, soligt men ändå lite moln, vilket är skönt! 

Ne, nu blrie duschen! Ha en bra dag för det ska jag! Lång jobbdag idag! Lite ledig mitt på dagen sen är de jobb till 21-22 ca. Men det är lugna puckar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0