Midsommar och vi drar till stranden!

Kan verkligen inte fatta att det är midsommar idag. Alla firar och har sig nu har jag läst och hört. Själv har jag inte gjort så mkt idag. Läste ut Stella & Sebastian förut och har nu börjat på en så jäkla kul bok av Martina Haag. Vad jag skrattar! haha. Ätit god mat tillsammans med M här hemma innan hon stack iväg till jobbet så nu har jag börjat jobba för dagen. Nu sitter jag och smaskar på lite djungelvårl som jag har kvar. Fick en stor påse av Ida när hon kom :)

När A vaknar tar jag med mej barnen till stranden för idag är det så himla varmt ute. Så de blir några timmar där nere ikväll också. Skönt! Ska packa med mej lite vattenmelon och körsbär som vi kan mumsa på mellan omgångarna i havet (som inte svalkar längre). 

Måste bara säga också att jag älskar mitt nya röda nagellack. Känns väldigt somrigt med röda naglar. Tummen upp för det! :) Kände mig ganska färgglad på stranden igår med min gula biknin och mina röda naglar och så mina nya bikinitrosor (svarta, men ändå). 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0