Midsommar = Öland

Höll på att koka ihjäl på vägen till köpcentret men så äre. Bara stå ut och tänka att jag förhoppningsvis inte är ensam om det ;) Inga nya storlekar i grejerna jag vill ha men fick med mej en kjol hem iaf! Alltid något! Det bästa är att det är billigt så man kan inte låta bli att köpa :) 

Annars har jag matat A och ätit själv och de blev tacos och de va ju inte helt fel. R kommer snart hem med I och då blir de full rulle så passar på att njuta lite nu innan. Antar att vi lär dra till stranden och kanske poolen också ikväll för det är så varmt. Skönt att svalka sig lite! 

Såg att de hade varit bankrån hemma i Vimmerby i morse också. Herregud, de har väl aldrig hänt hemma i vår lilla håla eller? Vad händer?? 

Tydligen midsommar i helgen också, jag har verkligen inte någon koll på vad det är för månad eller något. Känns fortfarande som det är snö hemma men de har jag ju vart påsk och allt och nu är midsommar här. Herregud!

Exakt denna dag brukar jag dra till Öland för att fira midsommar, de senaste åren med mina underbara vänner och röjja loss totalt och ha hur kul som helst. Känns konstigt att jag nu sitter i Spanien och inte har möjligheten till att göra det men jag ska väl klara mig utan att fira midsommar antar jag ;) Men jag kommer sakna öland, eller det gör jag jämt för det är verkligen så skönt att va där men det är skönt här med och bättre väder ;)


Förra året på midsommar!

Glad midsommar allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Liina!

Vilken härlig blogg!!



Gillar du tatueringar / tattoo-art, skutta gärna in på min sida och lämna ett avtryck!! Nya saker kommer upp regelbundet så passa på att följa min blogg på Bloglovin!!



Ha en kanonkväll!!

2011-06-23 @ 19:24:45
URL: http://liinanonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0