Mot Alicantes flygplats

Jag är snart redo att röra mig mot flygplatsen. Båda barnen + jag är nyduschade och fräscha! Dock lär väl inte min fräschhet räcka så länge då jag säkert kommer få gå till busstationen om några timmar och därmed kommer svettas ihjäl. Inte lika fräscht men så äre. 

Har packat en liten väska med bok, musik, pengar och lite sånt man måste ha med sig och sitter och funderar på om man ska slänga i tandborste och lite med ifall de blir en lång natt. Vet ju inte riktigt hur de blir ;) Kan ju hända precis vad som hlest när vi två e tsm, de har vi ju märkt förr iaf ;) Spontana saker är vår grej :)

Aja, nu ska jag plocka och fixa lite med de sista, bestämma vad jag ska ha på mig och lite sånt! Hemma imorn någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0