Onsdag och jag är ledig!

Igår efter jag hämtat I i skolan gick vi till stranden ett tag men de gick inte bada för de blåste så mkt så de va ganska höga vågor och de kom in så mkt smuts från havet så det var äckligt och inte lätt för henne att gå i så de blev varmt i solen men efter 1,5 timme ringde M och frågade om vi skulle åka till poolen hos en kompis i I:s klass så vi packade ihpo och begav oss dit och badade och hade oss. Kul kul! I är galen när hon badar i pool, simmar under vattnet och hoppar och är inte rädd för någe alls. Det är kul! :)

Efter det gav jag mig ut och sprang men när jag skulle ta de första stegen villl mina ben verkligen inte springa, de tog emot så extremt mkt så de kändes helskumt. De va så otroligt segt men lyckades ändå springa och kör lite styrka på det! Men sen va jag helt slut efter det också så de fixk bli pizza till middag på det och sedan gick jag och la mig typ halv tolv och sov till halv elva så ja, sliten var jag! 

Fick brev av mormor igår också så ska sätta mig och svara på de nu kanske :) hihih. De andra två gick precis när jag vaknade men kommer nog snart igen då ska jag leka och mysa lite med A när M ska färga håret! Får se om de blir stranden eller någe senare idag med! De märks! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0