Sand, sol och bad

Kanondag idag också! :) Efter frukost drog M, I och jag ner till stranden ett par timmar för sol och bad och massa bad och lek i vattnet blev det! Efter några timmar gick vi hem drack öl och baileys och käkde kyckling och sallad. M och jag satt kvar länge i solen och pratade om allt och ingenting! Sedan bestämde vi oss för att gå till stranden en sväng till så de va bara att dra sig neråt igen för ännu mer bad och sol och en Magnus gold på det.

Väl hemma hoppade jag i badkaret med I igen och lekte och hade oss och nu är vi nyduschade och fräscha allihopa! Nu ska jag skypea med Moa en sväng innan det är dags för chill i soffan!

Snacka om underbar helg eller. Toppenbra :) Nu laddas de för en ny jobbvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0