Shoppa shoppa shoppa

Jag blev ju absolut inte mindre sugen när jag gick lite i stan idag och bara tittade lite i de få affärer som finns där. Efter att ha ätit en sjuktgod kokoskulglass var jag redo att spendera lite pengar så jag köpte med mig lite nagellack från en affär då mina börjar ta slut och de finns ett väldigt dåligt urval av färger.


På vägen hem gick jag förbi en affär med massa väskor och jag har länge letat efter en ny liten som har dragkedja då det är ett måste för jag lyckas alltis förstöra alla andra. Nu hittade jag några och fick med mej tre väskor hem också haha ;) Hittade en med så himla läcker färg som jag bara va tvungen att ha alltså! Billigt och bra var de också! Älskar att spendera pengar :)


Jag är alltid lite gladare nu haha. Nu har A ätit mat, badat och sover nu så jag ska sätta nig och käka lite jag med innan det är dags att hämta I i skolan! Ikväll är de simhallen som gäller så jag tar löpningen hem därifrån har jag tänkt. 

Glömde säga förresten att igårkväll följde jag med på golfen och jag kan säga att jag frös lite för första gången på vet inte hur länge. Det är kallare i Lorca än vad det är här så shorts var lite kallt igår men jag njöt ska jag säga er! Va skönt att kunna göra något utan att svettas ihjäl. Det var till och med lite svalt och skönt när jag sov i natt och vaknade av att jag rös till lite av kyla så de va gött att kunna krypa ner under påslakanet! 

Nu: Ska jag slå en pling till pappa och se hur de har de på öland och efter det ska jag äta lunch! 


Kommentarer
Postat av: Emma

Den korallfärgade väskan var jättesnygg!

2011-06-03 @ 14:18:53
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Sara

Så fina färger! :)



Bahamas var underbart! :) Vita stränder, turkost vatten som var lika varmt som luften och befolkningen var så otroligt trevlig!! :)



I boken skriver man i var man varit, vilket hotell man bodde på, vad man gjorde på resmålet, restauranger, butiker, sevärdheter. Allt helt enkelt som man vill komma ihåg till en annan gång eller vill tipsa någon om :) Finns även så man kan klistra in foton m.m. :)

2011-06-03 @ 17:11:40
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0