Shoppingsugen

Igår kväll blev jag grymt sugen på tacos, verkligen extremt har inte ätit de på 3,5 månad herregud!! Shit! Och de blev absolut inte bättre när jag såg att Sara lagt upp en bild från Magaluf från en av våra tacokvällar! Saknar!

Något mer jag kände igår va fan va jag är sugen på att shoppa loss! Vill ha nya kläder, har levt med en resväska i snart åtta månader och så mkt kläder och skor en sådan rymmer vet vi väl allihopa, inte mkt alls. Fatta att jag är trött på mina kläder då eller för handlat något speciellt har jag då inte gjort! Någon ledig dag eller någon helg eller något ska jag åka in till Lorca och kolla lite där tänkte jag! 

Idag är de iaf fredag igen och vi är redan inne i juni herregud JUNI!! Vad händer! Varför går de så extremt fort för?? Folk där hemma har visst börjat snacka om att jag kommer hem snart också, de visste jag inte ens själv så haha ;) Så jag kan skriva det här en gång så alla vet hur de ligger till. Ja, jag kommer få semester i sommar men vet inte ännu hur många veckor eller vilka och jag vet inte om jag kommer åka till Sverige, de märks! Mamman i familjen vet fortfarande inte när hon får semester så! 

Nu ska jag köra lite zumba sen vidare till duschen och byta om för idag ska A och jag gå en sväng på stan tänkte jag, käka glass och slappa lite i solen som är framme och här igen :) Tror den håller i sig några dagar nu igen! Så nu måste jag röra på mig så jag hinner med allt innan hon vaknar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0