Sken bara sken!!

Har vart ute och skent en sväng nu! Det var hur jobbigt som helst. När jag kom hem orkade jag typ inte stå upp sä slängde mig på golvet och slappnade av ett tag innan de va dags för lite styrka. Efter det tappade jag upp ett bad och la mig i badkaret och njöt av tystnaden. Underbart! Här får ni se några snygga bilder på någon som är redo att springa! ;)




Fotbollströjan

Nu ligger jag i sängen och slappnar av ett tag till innan de andra kommer hem, då blir de liv i luckan! Hoppas jag har tur och får kolla på Sexo en Nueva York ikväll också. Martina och jag sitter bänkade nästan varje kväll haha ;) Så bra, de har börjat om från början nu med tydligen!

Hoppas på att käka något gott ikväll då jag är grymt hungrig just nu! 

Btw. så har jag jobbiga getingar på mitt rum varje dag typ. Fattar inte varför de ska in i mitt rum hela jävla tiden! De är grymt irriterande då jag är så jäkla rädd. Så fort jag öppnar flyger de omkring utanför och bara ska in. Hatar det! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0