Strand, öl, shopping, karatefylla m.m.

Oj oj oj, snacka om dålig uppdatering de senaste 10 dagarna, men jag har faktiskt haft bättre saker för mig. Har ju haft besök och det händer ju inte varje dag. En sammanfattning iaf. Vi har spenderat massa tid på stranden och Ida är stenbrun nu! Vi har haft en öldag och gick runt på massa olika barer och drack öl och avslutade den dagen med en underbart god paella. 

Vi har vart på shoppingcentret nästan varje dag haha. Och jag har alltid lyckats få med mej något hem. Kan tyvärr inte visa er då min kamera har fått ett litet ryck och gått sönder efter våran urspårning i fredagskväll/natt. Men ska försöka fixa den så ska ni få se bilder på mina härliga nya färgglada kläder. Knallgul bikini, rosa shorts, orange shortsdress, gul jacka m.m. Älskert! Synd bara att e inte fanns någon bra storlek i de blommiga byxorna jag ville ha. Men de blev ett par i annan färg bara.

Vi hade planerat utgång i lördags eftersom vi varit ensamma fredag-söndag. I fredags blev vi sugna på öl och köpte massa och de slutade i att vi drack massa öl och gin/tonic och sånt. Slutar också med att ingen av oss kommer ihåg de sista timmarna, jag vaknade i min biknin med typ hela Ida över mig, hennes ben iaf. Någon av oss har ätit yoghurt och druckit mjölk på natten, min kamera funkar inte osv. Vad händer?? De har vi fortfarande ingen aning om men kul hade vi iaf de vi kommer ihåg haha ;) Lyckades iaf spår totalt och de resulterade såklart i att vi va så jäkla slitna i lördags (iaf jag), pratade typ inte med Ida alls haha. Låg ute på soffan och sov/vilade i timmar.

Lagade tacos och paj och kollade på tre filmer och bara njöt den eftermiddagen/kvällen iaf när jag blivit lite piggare. 

Nu är de måndag och Ida åkte med Martina till busstationen i morse efter 10 dagar här. Va fort det har gått men snacka om att det har varit så himla kul :) Verkligen haft massa underbara dagar som bara vart så softiga! Älsker´t! 


Öldagen

Fredagens bravader


Klädprovning! Älska byxorna!


:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0