Svenskt födelsedagsfirande genom skype

Denna dagen började vi med ett strandbesök och det var skönt att de blåste lite för idag har det vart extra varmt och de ser jag nu när jag tittar på tv:n samtidigt, vissa delar i Spanien har haft över 42 grader så det är inte kallt nu kan jag säga er! Men ska väl inte klaga för de kommer ju inte bli kallare, vi är ju inte inne i juli än så.

Det skönaste och de man längtar mest efter varje dag är att duscha och det gör man så sent som möjligt från typ 20.00 annars hinner man koka upp igen. 

Idag har jag vart med på min syrras "kalas" för släkten ett tag. Ringde upp på skype och när de satte på camen var de massa söta ansikten jag såg. Det var riktigt kul hörrni :) Kändes verkligen som jag var där ska jag säga er! Det gjorde mkt :) Får se om vi ses om någon månad nu kanske! 

Det blir ett till inlägg efter detta idag för jag har en sak att berätta ;) Och SARA akta dej så du inte blir rädd nu, ifall du kommer och hälsar på behöver du inte va orolig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0