Sverigebesök :)

Ja, ni läser rätt, reda på lördag får jag Sverigebesök och inte av vem som helst utan världens bästa Ida tar flyget och kommer hit till mig och stannar i hela 9 dagar :) Gud fatta vad glad jag är just nu eller?? :)) De bästa är att det bara är några dagar kvar! Wiiie! Är ensamma hemma sista helgen också för då är familjen på möhippa då blir de skojjsigt :)



Ledig nu onsdag och torsdag för imorn är det någon fiestadag då ska vi till Campo del golf eller vad de heter, de va någon invigningsiknande grej eller någe vet inte riktigt men dit ska vi nog då iaf tror jag om jag fattat rätt. Vill bara att de ska gå fort nu dessa dagar! 

Sov länge idag och nu är de fint väder ute också, det är nog inte helt omöjligt att vi går till stranden en stund i eftermiddag, men de märks. Nu ska jag sätta mig ute och läsa lite innan de blir liv i luckan här hemma! 

M fick reda på när hon får semester igår iaf och håll i hatten hörrni 18 juli (JA, pernilla det är vecka 29) till 8 aug. Får se vad de hittar på och får se vad jag hittar på om jag har alla de tre veckorna jag med, de kommer vi nog snacka om så småningom. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0