Tisdag 7 juni

Började dagen med att lämna I i skolan och då va de redan hur varmt och skönt som helst så fortsatte efter det på en promenad med A. Nu har jag lagat mat och precis ätit, spaghetti och köttfärssås med svamp, morötter, lök och vitlök :) Mumsigt! 

Har pratat med Ida nu på morgonen också och har jag tur så får jag Sverigebesök om några dagar :) de hoppas jag verkligen, hur kul vore de inte att träffa henne igen :) va ett tag sedan nu! Hoppas hoppas hoppas, håller alla tummar som går! 


Nu ska jag bädda min säng, vilket betyder att ikväll är de jag som sover i nytvättade sängkläder! Gosigt! 

Har börjat snora och nysa lite nu igen, antar att det är allergin som spökar igen. Hoppas de iaf! Pallar inte förkylning igen alltså. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0