Torsdag

Då var det torsdag och jobbdags igen! Gick med I till skolan i morse och efter det gick jag ut en sväng med A för att handla lite till maten jag hade tänkt göra idag (moussaka) och nu sitter jag här och har precis ätit och de blev inte supergott men de gick ner. De kan berott på att de inte fanns allt jag ville ha men de får bli bätre nästa gång hoppas jag på.

Hann med ett zumbapass innan också och nu sitter jag och väntar på att A ska vakna så hon kan bli lite hungrig också innan jag måste hämta I i skolan. Måste hämtas innan tre nu alla dagar i juni bara för att det är tydligen sommartid med skolan eller någe. Hon slutar 24 så det är bara några veckor kvar innan det är vi tre hela dagarna! 

Mer idag, det är fotbollsträning men tar nog en löprunda och lite styrka ist, de ger mer än träningen, det är jag säker på! Får se om jag följer med på golfen kanske innan! De märks! Ne, nu ska jag se om lillen vill gå upp. Ha de bra!

Btw. Är avis på pappa och Helene som är på väg till Öland nu! Jag vill med haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0