Soft onsdag

Snacka om klablå himmel och stekig dag utan strandbesök, när hände de senast liksom? Nej, men jag känner att de lär väl bli mkt tid på stranden när Ida är här så jag klarar mig nog skulle jag tro. Fick värsting rycket och kom in i boken och satt och läste ett bra tag innan och efter maten idag. Vi åt kalkon, något nytt kött som kommit till Mercadona och de var riktigt gott :)

Sedan gav jag mej ut på en långpromenad i solen, jobbigt blev de. Hem, duschade av mig och nu är jag barnvakt sedan några timmar tillbaka då de andra är och fixar lite saker i Lorca och passar på att gå på bio. Tog en öl, popcorn och kollade på en film med I. Gav A mat och efter ett tag kom världens spya därifrån den lilla tjejen, herregud de bara flög ut så jag va tvungen att hålla henne över golvet stackarn men vi fick på oss båda två och hon var nybadad och allt. Men hon somnade efter det iaf.

Blev grymt sugen på paj så bakade lite också så nu lär de va glada när de kommer hem haha ;) Efter att ha läst Bamse och Emma och lillebror böcker för I i 30 min somnade hon äntligen och nu sitter jag och kollar på House. De andra kom nyss hem så de blev inte så himla sen kväll iaf.

Nu ligger jag i sängen och ska sova! Imorn blir de Lorca golf och resort! Mat och lite rundvandring och grejer tydligen. Buenas noches!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0