Värmebölja på ingång

Yes, ni läste rätt det är tydligen ytterligare en värmebölja på väg in nu, får se om de stämmer som de gjorde förra gången. Det har iaf vart grymt varmt idag. Ställde kl på tio gick upp käkade frukost bytte om och satte mig på hojjen mot Ulla för lite tennis i solen! Och ja, de va då inte kallt kl 11 på förmiddagen. Madre mia! Men vi klarade oss. Efter en timmes tennis spelade vi även lite paddel.

Paddel är ganska stort här och typ alla spelar de och jag har velat testa och de va väl ganska kul så vi kommer typ ses varje onsdag nu och spela tennis eller paddel har vi sagt. Ska bli kul! :) Så himla kul att spela lite tennis igen. 

Cyklade hem och var helt slut, svetten rann verkligen överallt på hela kroppen, duschade och sedan blev jag så jäkla trött så jag la mig i sängen och lyssnade på musik och somnade. Sov typ två timmar, gick och käkade och sedan somnade jag igen. Herregud, kommer väl inte kunna somna inatt bara för dt. Men va skönt de va. Får ta vara på lediga dagen haha.

De andra gick till stranden för ett tag sedan så nu ska jag traska ner dit jag med ett tag har jag tänkt. Sedan ska jag lägga mig och läsa min bok i soffan och bara ta de lugnt. Snacka om en slappis dag! Men de får man ha ibland tkr jag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0