Vilken lördag :)

Åh, vilken härlig dag, la la la lalalala... 

Eftermiddagen spenderade jag med Ines på stranden, vi hann knappt välja plats förrän de kom fram en lite kille och ville leka med henne så de sysselsatte varandra. Skönt! Efter ett tag ställer sig killen och kissr och I bara, är du en kille eller vad är det där?! haha. Va vi skrattade, pojkens mamma och jag.

På vägen hem stannade vi och åt glass och mös sedan hem och i badkaret på dirren. Där i lekte vi allt från djur till mamma och barn. Det är inte lätt att göra allt hon säger i ett litet badkar när man är stor som jag haha ;) Nu har jag precis målat naglarna med en av de nya färgerna och det är typ som den härlgia rosa färgen som fanns hemma ett tag men inte finns längre ;) Älskar den! Har även blivit lite röd i ansiktet på näsan och kinderna efter denna dag och lite på rumpen också såg jag.

Nu ska jag sätta mig i soffan och va social med de andra lite till innan barnen går och lägger sig sedan är det dags för middag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0