Ännu en solig dag :)

Torsdag och solen steker idag också :) Helt underbart! Hoppas bara man kan få lite tid att ligga och njuta på stranden. Men det kommer väl det med. Hade svårt att somna igår så va grymt trött när jag vaknade lite efter halv tio idag. En timme senare gick jag ut på en promenad med Astrid iaf :) Himla skönt! Efter det badade jag henne och nu har både hon och jag ätit och nu sitter vi och kollar på tv. Jag ska nog gå ut på terassen och sätta mig ett tag medans hon är lugn hihi.

Om lite mer än en timme ska vi klä på oss och gå och hämta Ines och sedan blir det lek på stranden ett tag innan jag ska till skolan tror jag. :) 

Nu väntar solen på mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0