Bilder!!!!!!!!!

Maten idag blev klyftpoatis och grönsaker i ugnen och kotletter! Mumsigt! Efter de slappade jag lite och sedan var jag nyss och hämtade Ines och hon var som vanligt inte glad och ville inte följa med hem. Slutade som vanligt med att jag fick dra/bära henne hela vägen innanför dörren. Släpper jag henne innan springer hon iväg, dock tur att hon inte är så snabb än så man lätt hinner med. Nu går hon omkring och gråter och skriker och har sig, sätter sej snart framför tv:n skulle jag tro och väntar på att de andra ska komma hem. Så jag tänkte jag bloggar så länge då hon inte vill att jag ska va i närheten ändå ;) Ungar haha!

Har sökt upp lite bilder från google på något liknande det som vi käkar här ibland.


Exakt såhär ser det ut, Rodrigo står och skär ett bra tag för att få några skivor som är underbart goda! :) Ser dock inte så fräscht ut när han tar in hela benet och bara ställer det där haha. MUMSIGT värre iaf! 


Liknande skivorna som inte bli så stora som bilden innan visar! Detta är en grej jag har sagt att jag aldrig ska prova då jag sett benen hänga där i matbutikerna. Nu säger jag tur att jag vågade smaka! 


Pan con tomate! Mixa tomat och vitlök för att sedan blanda i lite salt och olivolja, rätt på en rostad macka och ännu godare blir det med några skivor av skinkan ovanför! :)


Tortilla (spansk omelett) med potatis, lök och vad man nu vill ha i! 



Kommentarer
Postat av: Yasse

Den skinkan är så jävla god. brukade vi alltid få hos Luisa :D

2011-03-28 @ 14:10:20
URL: http://yasseiaustralien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0