Carneval i Aguilas

Trötta är vi allihopa idag. Efter en dag med städning, ut och in i bilen med två ungar ett antal ggr, golfträning i Lorca och allt vad vi hunnit med idag hoppade jag in i duschen, satte mig och pratade med Anna på skype, käkade mat, drack vin och nu kollat på spanska Big brother ska jag nu lägga mig och sova. Ligger redan i sängen och somnar snart! Gud va trött jag är. 

Imorn är det fredag och helgen kommer nog bestå av mkt carneval grejer då det är carneval här i Aguilas denna vecka. Kan bli kul! Hört så mkt om carnevalen hit och dit! Barnen har långledigt med pga den så onsdag är det skola nästa gång. Mkt att gör nu alltså! 

Nu ska jag sova! Godnatt Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0