Cykelsemester?

Sitter och kollar runt på olika resor folk har gjort och gör lite här och var i världen och jag känner mej absolut inte färdig med att resa, vill se mer. Visst skulle jag kunna stanna kvar i Spanien efter jag är klar med detta för jag älskar det men ändå känner jag att jag vill åka lite mer innan jag stannar någonstans. Upplever man inte det bäst om man cyklar då eller? Hur häftigt och skoj vore det inte att cykla till något land och åka igenom massa länder på vägen?! Stanna där man vill, hur länge man vill och bara ha hur kul som helst? Det är något jag blev grymt sugen på nu. Vem vet, kanske befinner jag mig på en cykel större delen av nästa år! :)


Inte på en sådan cykel direkt men haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0