Då var det fixat!

När jag vaknade idag var det ingen hemma så de andra hade redan dragit till Lorca för golfträningen så jag käkade fruksot och tog på mej och sedan begav jag mej mot centrum för att leta efter något ställe där jag kunde fixa min naglar och jag hittade ett. Skönt, men va dom satt hårt och va hon fick fila och ha sig haha. Nu är det iaf min egna naglar och de är lite kortare men det känns helskumt. Är van att ha dom andra där nu med tanke på att jag haft dom där i tre månader. Herregud, äckligt haha! Så nu får jag börja måla och fixa med dom igen, men det ser jag fram emot faktiskt :) Kunna ha lite olika färger och så igen!! Det som är jobbigt är att dom kommer gå av ibland när man gör vissa saker, men det får man väl ta.


En liten del av vår uteplats!


Redo att ge mig iväg i mina nya jeans :)


Gick hem, lagade potatismos och korv och nu har jag skypeat med pappa och Helené och efter det letade jag hotell och flyg till dom så hoppas det funkar bra för dom så de kan boka nu. Får alltså besök i början av maj :) Kul! Har vart här i familjen i en månad nu! Va fort det har gått! Sammanlagt har jag vart iväg i 2,5 månad! Det är gött äre! 

Nu ska jag slappa lite innan jag ska ut och springa lite ikväll igen kanske? Om inte så får de bli imorn. 


Kommentarer
Postat av: josefine eek

Sv; ja man kan ju lixom inte låta bli att köpa allt när det är så jädrans billigt!! :D

2011-03-27 @ 17:10:29
URL: http://jossefineeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0