Dags för skolan !

Martes!!! Och va gör jag? Jo, jag har pratat med Yasse på skype som nu befinner sig i Australien. Herregud, hela hennes dag har snart gott och här har den knappt böjat, det är lite konstigt att det kan va så tycker jag allt ;P Men hon har det bra och ska bli kul att prata med henne mer nu framöver :)) Det är ju inte lite varmt och skönt där nu alltså. Vad mer skriver med en från Slovakien som inte kan skriva på engelska så sitter och översätter och det får bli så bra som det blir. Får väl bli lite på spanska med antar jag haha. kul kul äre iaf. 

Maten lagas och efter det siesta en stund sen hämtning på skola och sedan ska jag till skolan. hihi. Hoppas hoppas hoppas att det är en lagom nivå för mig och att jag kan komma tillbaka och lära mig lite. Vore toppen. Men får se hur det är efter idag. Spännande!!

Vädret går verkligen upp och ner nu. Idag är det mörka moln och det har lovats regn så vi typ sitter och väntar på det nu och snart kommer det säkert. Ösch! Blåser gör det också. Nehe, om man skulle leta efter kablen till mobilen kanske?? Jo, det ska jag göra nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0