Det vankas carnavalutgång ikväll !

Som det ser ut nu ska Martina och jag ut ikväll med några av hennes vänner. Utklädnaden blir rock, något i den stilen så vi ska snart åka och köpa peruker och grejer. Slänger ihop lite kläder vi hittat hemma och så så blir det nog bra. Blir nog kul :) Pröva på utelivet här också! 

Annars idag var jag ute på en promenad med lillen i vagnen imorse och sen har jag inte gjort så mkt, lekt lite med barnen och så. Den stora är lite småsjuk idag, feber och lite. Sovit massa inatt då vi va grymt trötta igårkväll och gick och la oss tidigt. Vaknade av att någon stod och sjöng, hur länge som helst haha. 

Nehe, siesta time!! Godnatt ett tag! 



Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

sv: förlåt för sent svar! Mitt tips till dig är att du går till en utbildad och kunnig nagelteknolog som får fila bort materialet på dina naglar. Du kan även fila bort det själv, men det är bra att lämna ett tunnt lager av material kvar på nageln. Att gå och få materialet borttaget brukar gå på 100-200kr.

Hoppas att det hjälper dig! :D

2011-03-07 @ 18:46:31
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0