Första dagen på stranden innehöll det mesta!

Vaknade halv elva och solen sken och det var redan riktigt varmt ute. Käkade frukost och bestämde mig ganska snabbt för att idag blire stranden. Packade en lite påse med lite frukt, vatten, handduk, kamera och bok och tog cykeln till en myswig lite strand en bit härifrån. 

Efter ett tag kommer det en äcklig kille som frågar om han får lägga sig här och jag tänkte det bestämmer väl ite jag men varför msåte du lägga dig så nära men sa inget. Han la sig sedan började han klä av sig och blev allmänt äcklig, då hoppade jag på cykeln och cyklade vidare en sväng lite längre bort och hittade ett ännu härlgiare ställe där jag slog läger för några timmar. Log och lyssnade på vågorna och läste lite i boken och hade det hur bra som helst. :) Bättre humör nu när solen har tittat fram lite, vore inte helt fel om det höll i sig nu! 

Cyklade hemåt och har nu käkat lite, familjen kommer hem om någon timme då blire full rulle igen. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0