Har hunnit med mkt på två månader !

Jaha, då var de andra på väg till Madrid och jag har intagit soffan och ligger och njuter för fullt. Har käkat lite fruktsallad och om några timmar är det dags för mat. Sen blir det lite onyttigt och filmtittande resten av kvällen. Imorn tar jag en sväng till köpcentret, hoppas på att hitta något nytt som kan få en plats i min garderob. Vore inte helt fel. Spendera pengar är ju aldrig tråkigt ;)

Ska som sagt försöka komma ihåg att ta med kameran och klicka lite bilder i helgen också. Så ni får se lite hur det ser ut här i Aguilas där jag har bott i två veckor på söndagmorgon. På söndag har jag även vart iväg i två månader. Redan känner jag samtidigt som det känns som jag vart iväg ännu längre då jag har gjort så himla mkt.

Åkte till Gran Canaria och umgicks med faster några dagar i mitten av januari och hade det hur bra som helst i värmen. Det känns som det var längre sedan. 


Faster och jag på Gran Canaria i januari

Efter sex dagar på ön tog jag flyget till Spanien, Marbella för att plugga spanska i fem veckor. Träffade härliga människor, festade, pluggade och hade det allmänt bra :)

















Efter fem veckors pluggande tog jag bussen mot Aguilas, Murcia för att jobba som au pair och här sitter jag nu hos en familj som jag gillar väldigt mkt och har det hur bra som helst :) Har dock inte haft sol på ett tag nu så det skulle jag inte tacka nej till, men det kommer väl snart det med antar jag. Somrarna är grymt varma här så ska antagligen inte klaga ;)

Nehe, nu ska jag slå en pling till min mormor som jag vet kommer bli sååå glad över att få ett samtal från mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0