Helg

Inne på min första riktiga helg i Aguilas och än så änge har den vart grymt lugn. Sov till lite efter tio och då var resten av familjen på väg till Lorca för golfträning så jag blev själv kvar och då tog jag på mig kläder för lite joggning lälngst stranden. Härligt härligt men jobbigt. Väl hemma tog jag en dusch och sedan blev det skype med pappa och Helene ett tag. 

När de andra kom hem var de trötta så de slocknade och jag passade på att läsa lite och nu har jag precis käkat lite kyckling och tomat. :) Nu ligger jag här i min säng igen, lyssnar på musik och hör då och då carnavalmusik utanför som dunkar högt!

Nehe, känner att jag tappat det här med bloggandet lite och vet inte riktigt vad jag ska skriva. Får se om jag kommer in i det snart igen när det händer någe i mitt liv :)

Hoppas allt är bra med er! Här är det iaf toppen och jag har en skön långhelg framför mig med mkt barnlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0