Jag vill bada!!

ÅH, vilken underbar dag! Om man bortser från att lilla tjejan gråtit så mkt så vi vet inte vad det är med henne. Men annars så. EFter promenaden i morse blev jag ensam med A och då lagade jag mat till mig själv och det fick bli fajitas idag med och tvättade och styrde lite. Efter det blev A för jobbig så jag la henne i vagnen, gick ut på terassen och gick omkring lite och efter ett tag somnade hon. Då la jag mej bredvid och solade lite och det var hur varmt och skönt som helst.

Är så grymt sugen på att bada. Tänk att bara kunna hoppa i en pool eller springa i havet. Har inte gjort det sen i slutet av januari och det är snart fööör länge sedan alltså. Men håller vädret i sig som det är nu så kommer det nog inte dröja länge! 

Har vart i skolan ikväll också och efter det tog jag en löprunda och nu sitter jag i min säng, nuduschad medans de andra håller på att fixa och styra med den nya datorn som anlände idag haha. Middag om dryga timme också, gott :) 

Fredag imorn igen, herregud va fort tiden går, när man har roligt säger man va?! Och ja, kan ju inte påstå att jag har tråkigt så det stämmer ju :) 

Slänger in lite bilder bara för att jag tagit några idag haha. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0