Känner mig redo

för att va hemma hela dagarna själv med Astrid framför allt. Hon verkar gillar mig och jag kan få henne att skratta och då är hon sååå söt! Herregud, man vill bara krama ihjäl henne. Sötnos! Visst kan hon bli jobbig ibland också, när hon gråter och man inte kan sätta/lägga ner henne någonstans förrän hon börjar skrika som jag vet inte vad men. 

Nu har vi iaf ätit. Pasta carbonara. Koka spaghetti samtidigt som du bryn purjolök och bacon och sedan häller du i matlagningsgrädde och när det har kokat en stund häll av vattnet i pastan och i med en äggula i smeten, rör om och sedan i med det på pastan. Mumma :)

Nu ska jag läsa något kapitel innan jag ska gå till skolan och sedan till stranden!! 


Kommentarer
Postat av: josefine eek

sv; Det är inga bikinisar det är såna där bhar du vet? men ja de är från primark iaf! :)

2011-03-28 @ 17:59:13
URL: http://jossefineeek.blogg.se/
Postat av: Anna

Du lägger skorna i "kundvagnen" sen beställ, men går inte till alla land eller nått! Hehe vet inte vart jag reser, spannien en stund i alla fall :) hihi ska försöka se på lite resor !

2011-03-28 @ 20:53:33
URL: http://annajpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0