Lays - MUMS! :)

Redan torsdag, Madre mia!! Va fort det går alltså, det var inte länge sedan vi var på picknick känns det som. Aja, dagarna rullar på är det ju ett tecken på iaf. Än så länge idag har jag lekt med Astrid då Martina har städat och handlat på förmiddagen. Nu åkte de till Murcia för att köpa dator så jag är själv hemma nu till fyra då jag ska hämta Ines och sen hoppas jag att de andra hinner hem innan fem så jag hinner till skolan. Men det återstår att se. I värsta fall får jag väl ta Ines med mej haha. ;) Alla andra har ju med sina ungar så varför inte?!

Har börjat plugga lite på framtidaverb och sådant nu med. Vet inte riktigt vad jag ska göra men kommer väl in det någon gång. 

Sara, detta är mest för dej!! Jag har ätit MASSA Lays nu :)) Mumsigt värre! Hade nog nästan glömt hur gott det var, eller så var det extra gott bara för jag inte ätit det på länge. Dom har nästan alltid en påse hemma nu och det är så gott! Oftast innan man lagar maten äter vi lite och så. Det är chill! Antar att jag är tvungen att ta med någon/några påsar hem när jag kommer till Sverige nästa gång så du kan få, eller vad tycker du?? haha. Lays och orbit haha ;) Det bästa ju! 

Nu ska jag laga mig lite mat, hungrig ju!! 


Kommentarer
Postat av: Sara

åååh ta med <3 :D

2011-03-24 @ 14:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0