Pussel och sommarvärme

Oj, dålgit med uppdatering idag men jag har haft fullt upp, eller?! Nej, inte direkt men jag fastnade vi pusslet i morse efter att ha käkat frukost och har suttit där hur många timmar som helst idag. Och JA, det har gett restultat, finns nu mera ett ansikte och en hand. Det är dock fortfarande mkt kvar som jag får ta lite när jag orkar och känner för det. 

Hemskt att jag vart inne i stort sätt hela dagen för när jag gick och hämtade Ines och gick till lekparken stekte vädret. Verkligen sommar idag. Det är typ vår här i två dagar så hoppas att sommaren är här nu snart. Vore så härligt att kunna ta på sig shorts och bara glida omkring. 

Nu har jag ätit banan och jättegod ananas med yoghurt och ligger redan i sängen och ska snart ta fram boken och läsa lite. Imorn är det reda torsdag, herregud. Va händer med veckorna? De bara flyger iväg ju!! Shit går redan in i april på fredag. Känns som det var igår jag var hemma och firade jul typ.

Nehe, det var allt jag hade att säga för idag! Buenas noches!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! :)

2011-03-30 @ 23:21:37
URL: http://blondiinbitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0