Soliga söndag !

Vädret kan jag verkligen inte klaga på idag. Det har vart supervarmt hela dagen och vad har vi gjort? Jo, vaknade, åt frukost, pusslade lite (har börjat på ett pussel med tusen skitsmå bitar som är hur svårt som helst), gav mig ut och sprang en sväng i hettan och det var svettigt kan jag säga er! Efter det duschade jag och sedan käkade vi mat och efter maten har vi suttit och kollat på film Avatar i nästan tre timmar. Nu sitter jag i solen och det steker och är såå skönt :) Kan bli en kvällspromend om ett tag annars sätter jag mig och pusslar lite igen och bara chillar. Imorn äre ny vecka igen! 

Igår kväll kom R:s föräldrar igen och vi åt och drack! Blev lite öl, vin och gin och tonic. Mumma! haha. Ställde även fram klockan en timma inatt så nu är det ljust ännu längre här, säkert till lite efter åtta skulle jag tro! Helt underbart :) nu är sommaren på ingång. 





Kommentarer
Postat av: Mikaela

fan bergen, vad gutt du verkar ha de! :D

2011-03-27 @ 19:21:44
URL: http://mikaelaoscarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0