Spyor och blöjbyten = Min vardag

och jag gillar det haha. Nej men det är sånt man får räkna med när man har hand om barn. Små barnspyor som kommer uppe ibland från ingenstans, bara torka bort och va glad igen haha. Känna sig äcklad kan man då inte göra för man gosar med dom små efter det iaf. Precis bytt blöja på minstingen här hemma nu. Hon är såååå söt!

Annars idag har det regnat och regnat och regnat lite. Usch, det är inget kul väder här nu alltså. Hoppas verkligen det blir bättre i helgen. Jag som ska ut och upptäcka Aguilas lite tänkte jag ;)

Börjar känna mej lite hungrig nu med. Dags att käka något snart haha. Hej för denna gång! Ska ta lite bilder nu i helgen när jag ska försöka hitta på lite grejer tänkte jag så ni får se lite! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0