Spyor, diarré och dregel

det är numera min vardag haha. Vaknade lite efter nio idag och alla va hemma. Fattade inte varför, trodde mina klockor va fel eller något men när jag kommer ut säger de att Ines har spytt massa på natten och i morse och allt så alltså ingen skola för henne. Slutade med att hon efter ett tag fick diarré så nu forsar det bajs och det är så äcklgit men sånt man får ta antar jag. V är trötta/sega allihopa idag. Hoppas bara inte det smittar av sig. Alla som känner mig vet att jag typ inte visar mig i samma rum som någon som är sjuk typ har lite feber eller något haha. Men vad ska jag göra?!

Martina skickade iaf ut mig på en promenad förut och det var skönt för solen steker på riktigt bra idag. Hoppas på fint väder och att alla är friska i helgen så kan det nog bli riktigt bra.

Fars dag här imorn så gick förbi skolan och hämtade lite saker Ines hade gjort i skolan till Rodrigo haha. så sött! Och glitter med såklart för det ÄLSKAR hon verkligen. De kommer hem målade i ansiktet flera dagar i veckan och massa glitter som fastnar på allt och alla och sitter kvar hur länge som helst haha. 

Nehe, nu är det dags att göra lite nytta - rehabilitering, tandläkarbesök och sedan hoppas jag på fredagsmys för jag är sliten. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0