Städning och shopping

Det regnade inte när jag vaknade idag men när jag skulle ge mig ut började det såklart men det får man väl stå ut med. Igårkväll kollade jag på Mamma mia filmen som jag hittade i ett skåp och käkade lite onyttiga saker och bara tog det lugnt. Mkt skönt! Sov hur bra som helst och vaknade utvilad. Började städa lägengheten och tvätta min kläder och sängkläder m.m. Jag kommer alltså få sova i en nybäddad säng nyduschad inatt :) Det gillas starkt!! 

Efter det var klart fixade jag mig lite och sedan begav mig mot köpcentret som inte är stort men det finns några affärer iaf. Min älsklingsaffär Stradivarius fanns iaf och där köpte jag mig ett par jeansshorts och ett par jeansleggings. 



Sedan traskade jag hemåt och det började regna rejält efter ett tag så fick stå under någon palm ett tag men va gör det? Hade ju inte bråttom eller något. Gick hela vägen längst stranden och såg hur vågorna slog mot stenarna. 


Fotbollsplan och allt på stranden!

Nu är jag hungig eftersom jag inte käkat något lunch så min middag får bli lite tidigare än vad vi brukar käka. Ska sätta igång och göra kycklingfilé och klyftpotaits nu tänkte jag :) MUMS! Sen blir det någon film ikväll också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0