Stekhet måndag .

Vaknade halv tio, frukost och sedan mys med lillen! Slutade med att vi låg och lekte i min säng och det sista hon gjorde innan det var dags att ge sig av va att spy lite i min säng såklart haha. Fräscht! Men va gör väl det, hon är så go och söt den där lillen när hon inte gråter haha. Sen gick vi iaf ut på en promenad längst stranden och herregud, trodee jag skulle svettas ihjäl. Det var hur varmt och skönt som helst. Det var till och med lite folk som låg och solade på stranden. Det kommer Astrid och jag också göra om några veckor :) Lämgtar!

Nu har vi kommit hem, blöjan är bytt och hon ligger i min säng och leker på sin "lekplats" och jag ska sätta mig utanför på terassen nu och läsa min bok lite innan det är dags att börja med maten. Spaghetti carbonara blire idag :) Sen lite siesta innan det är dags att hämta den andra tjejen och ta en sväng till stranden för lite lek.

Hoppas ni har en bra måndag för det har jag haft hittills iaf och i detta väder kan det väl inte bli annat antar jag! Snart helg igen haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0