Tanka i Spanien utan att gå ur bilen!

Hämtade Ines i skolan och hon blev glad av att se mej och vi promenerad med Lluna och hennes mamma till lekparken och lekte lite. Sedan promenerad vi hemåt, och jag badade henne då hon hade glitter från håret ner till fötterna och det gick också bra idag vilket var grymt skönt sedan satte vi oss i soffan och mös. Nu sitter jag här än och har det bra! 

JA, Michaela ska försöka ta lite bilder, vet att jag är grymt dålig på det nu men fan vet inte vad jag ska ta på haha. Bättring ska bli! Hoppas på några resor snart till Barcelona och lite så ska jag ta lite bilder haha :)

Nu: chill i soffan och lite käka om en dryg timme sen någon film eller serie antar jag. Ser verkligen fram emot skolan imorn :)) Bara hoppas att det är bra så man kan gå några ggr nu då! Lite tur tack! 

Det var allt för idag. Tror jag iaf! 

Nej, en sak till som jag glömde på min lista över saker mellan Sverige och Spanien och det. När man ska tanka här åker man bara till en bensinstation och ställer bilen vid en sådana där man tankar och så kommer det en och frågar hur mkt man ska ha så stoppar han in slangen i hålet dä bensinen ska in och så har man pengar så man kan betala till honom gör man det. Man behöver alltså inte gå ur bilen haha. Soft! Har man dock inte pengar springer man in och betalar lite snabbt haha. Och ja jag vet att många av er säkert kommer skratta när ni läser detta bara för att jag vet inte vad det heter. Vet inte vad hålet där bensinen rinner in heter o.s.v. Så där fick ni er ett gott skratt!!'

Hasta mañana! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0