Underbar söndag bland bergen

Igår var internet ur funktion men nu är det fixat och klart. Igår packade vi med oss massa godheter och drog på picknick till bergen. Åkte lite mer än två timmar och underbart var det på vägen dit, massa berg, små byar och härliga saker. Väl framme var det en grym utsikt men dum som jag är så glömde jag kameran så ni blir tyvärr utan bilder, men kanske åker dit någon mer gång. Hoppas det iaf. Vi spelade lite fotboll och lekte lite och hade det bra i värmen för varmt var det ändå att det var snö på toppen av vissa berg. Lyckades ta en bild med min mobil innan den också dog men orkar inte leta efter sladden nu, det får bli senare! 

Åt gott av en blandad kompott! Skinka, korv och ost av "finare och godare slag", tortilla (spansk omelett), chips, choklad, kärleksmums, bröd, tomat, avocado m.m. Myys och gott vare! Efter några timmar där promenerade vi en sväng och sedan åkte vi till ett hotell/restaurang/bar där föräldrarna gifte sig för snart två år sedan. Mysigt ställe! Sedan väntade två timmars bilresa hemåt igen och när vi kom hem var klockan redan åtta så det blev en heldag med utflykt! :) 

Nu är det måndag, ny vecka och jag går in i min fjärde som au pair. :) Kul kul! Barnet sover och jag ska snart sätta igång med maten för i eftermiddag blir det full rulle som vanligt efter att stora tjejen slutat skolan. Först stranden för lite lek och sedan hem för ännu mer lek. Hon har energi den tjejen ska jag säga er. Herregud, inte tyst en minut på en hel dag. haha.




Kommentarer
Postat av: michaela

sofia kom igen med lite bilder nu, om allt!

2011-03-21 @ 19:10:41
URL: http://miiichaelapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0