Resor hit och dit väntar! :)

Igår var jag som sagt i skolan och herregud vad det var lätt. Dom trodde jag inte kunde någon spanska alls ändå att jag sa att jag bara ville öva på att prata eller mest iaf. Fick massa lätta ord som jag skulle skriva av och stava, hur lätt som helst. Så jag sa till att det här är för enkelt och så visade jag lite i blocket vad vi hade gjort. Då fattade han att okej nästa gång får du gå upp en nivå, så imorn testar jag nästa grupp. Hoppas den är bra!

Skypeade med Moa igår (en som jag bodde med en vecka i Marbella för er som inte vet det) och dom verkar ha de så himla kul. Bytte även några ord med Katarina som höll på att laga någon Slovakisk rätt eller vad det var. Hon är störtskön den bruden alltså. Vi snackade om att jag ska komma och hälsa på någon helg, festa, äta gott och bara ha hur kul som helst. Synd att det ligger 6-7 timmar med buss härifrån. Slösar ju massa tid på att bara åka fram och tillbaka men jag ska ta mig dit :) Om några helger så kommer jag till er, det ska ni se :) Gud va kuuuul :)) Fick reda på lite smaskig info därifrån också haha. ;)

Har även pratat lite med Paulina som är i Madrid som au pair. Kommer förhoppningsvis bli en helg dit med snart :) Kul att se lite hur det är och så!! Och sist men inte minst har jag pratat med Linn som studerar i Barcelona och hoppas på en helg dit med någon gång i sommar. Sugen på att åka runt lite eller? JA!! haha. Alltid kul att träffa lite folk hemifrån.

Va hos Lluna efter att Ines slutat skolan idag och va häftigt och fint dom bodde :) Barnen badad i deras enorma badkar. Sedan nu ikväll har jag vart barnvakt. Tjuriga och gråter som vanligt haha ;)





Kommentarer
Postat av: Amanda

Härligt att få åka till Madrid och Barcelona! :)

2011-03-23 @ 22:17:33
URL: http://beautylifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0