29 grader 20:00

Det är varmt idag! På eftermiddagen sprack de upp och blev riktigt fint till slut. De andra åkte till simhallen lite innan sex och då bestämde jag mig för att springa dit upp och sen åka med dom hem så de va bara att byta om och ge sig av. Väl där rann svetten om mig, de va då absolut inte kallt, kan tippa på 30 grader eftersom att de va 29 plus när vi kom hem nyss. Herregud då är de skönt! 

Tkr det är grymt varmt nu hur ska jag klara typ juli månad som är den värsta? Då kommer vi typ bo i vattnet skulle jag tro.

Aja, nu är de fredagsmys som gäller! Eller just de, öltältet ja! De blir vin och gott här hemma, närmare ett öltält än så kommer jag inte detta år! Men jag klarar mig iaf! Hoppas iaf att ni som ska dit idag och/eller imorn får fint väder och slipper regn iaf. 

Bilder från dagen!


Stor tjej som snart kan sitta upp


Är inte lika stel nu pappa! Kan dra benet rätt upp även om de inte syns så bra på bilden men så du vet det iaf ;)

Nu kommer snart R hem då blir det att pimpla lite vin och vi behöver inte mkt här i huset för att de ska bli massa skratt och grejer eftersom att vi inte dricker så ofta längre haha. Att gå från att dricka lite öl, vin eller grogg nästan varje dag till att typ bara göra de på helgerna haha. 




Kommentarer
Postat av: miriam

jag ska tjäna lite "biobiljetter" genom att sitta vid ansiktsmålning imorron! Blir roligt! :D

Sen ska jag sova,sova,sova och vila upp mig för kommande veckan. Nu är det nämligen SÅ mycket i skolan! :o :( själv?

2011-05-27 @ 20:15:23
URL: http://mirimirs.blogg.se/
Postat av: michaela

Ja det var läskigt, men fan så kul! Ja vad långt det var och en av dem i min kanot var så himla sur och skit trött och vi andra satt bara och skrattade åt henne ;)

2011-05-28 @ 09:43:58
URL: http://miiichaelapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0