95 dagar!

Snart uppe i 100 dagar här i Aguilas! Herregud de låter skitmkt tkr jag haha ; ) Idag iaf, tisdag! Skittrött när jag vaknade då jag hade svårt att somna igår för de var så varmt därför åkte täcket inatt och nu har jag bara påslakan! Skönt! Snart blir det att öppna fönstret också så man får in lite luft! 

Precis ätit frukost! Bestående av banan, päron och körsbär + ett glas vatten till det! Gott! :)



Nu ska jag byta om lite snabbt innan A hinner bli trött och gå ut och gå en sväng, behöver köpa vatten då de inte finns mkt kvar och jag hoppas på strandväder i eftermiddag så då behövs det vatten. Dags att röra på sej! Ha en bra dag alla för de ska jag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0